Metamorphosis Demo
Tijdens je verkenning van de wereld van Metamorphosis in deze demo: Zie je de wereld vanuit het perspectief van een insect en ervaar je het leven op een volledig nieuwe manier Los je uitdagende omgevingspuzzels op: je doet aan parkour, beklimt muren, zoekt naar aanwijzingen en overwint obstakels Leer je unieke bewegingsmechanismen - maak goed gebruik van je piepkleine lichaam en plakkerige ledematen Verlies je jezelf in een verhaal geïnspireerd door de verbeeldingskracht van Kafka. Je ontmoet excentrieke personages in een met de hand geschilderde wereld terwijl je surrealistische landschappen doorkruist richting de toren Verwarrend genoeg ben je getransformeerd tot een piepklein insect en je vriend Joe is om onbekende redenen gearresteerd. Om hem te redden en de antwoorden die je zoekt te vinden, moet je door een wereld reizen die (net als jezelf) vreemd en onbekend is geworden. Wat ooit een doodnormaal verblijf was, is nu een uitgestrekte hindernisbaan geworden. Je moet de weg zien te vinden door de groezelige hoeken en gaten die binnen de scheuren van de beschaving bestaan. Ontrafel de waarheid en herwin je menselijkheid.