Merge Games cyberpunk-bundel
Beleef twee unieke cyberpunk-avonturen. Duik in een 'neon-noir'-verhaal tijdens je eerste nacht als koerier in de regenachtige metropolis van Cloudpunk. Ontrafel een ingewikkelde samenzwering in een wereld vol actie, spanning en experimentele hulpstukken in FORECLOSED. Cloudpunk - In de uitgestrekte cyberpunk-stad Nivalis maak je tijdens je eerste avond als bezorger voor Cloudpunk te maken met heel verschillende mensen, AI en androïden, elk met hun eigen verhaal. Foreclosed - FORECLOSED is een verhaalgestuurd actie-avonturenspel gesitueerd in een cyberpunkwereld vol actie, spanning en experimentele aanpassingen. Volg het verhaal van Evan Kapnos, van wie de identiteit onlangs is opgeheven. Ontdaan van zijn baan, hersenimplantaten en toegang tot de blockchain van de stad moet hij nu ontsnappen voordat zijn identiteit en implantaten worden geveild.