Meet Your Maker: Sector 3 Arsenal Pack
"Meet Your Maker: Sector 3 Arsenal Pack Het Sector 3 Arsenal Pack van Meet Your Maker introduceert een krachtig nieuw wapen en een geniepige nieuwe val voor je arsenaal. Diep in de ruïnes van een chemische fabriek was de Genebank de laatste grote hoop op overleving van de mensheid. Met enorme verdedigingswerken was de Fort Hope-faciliteit erop gericht om genetische duplicaten van alle bekende levensvormen van de mens te bewaren. Totdat er een brute oorlog tussen rivaliserende facties uitbarstte en fanatieke zeloten met ondoordringbare schilden de verdediging van het fort overrompelden. Toen duidelijk werd dat alles verloren was, werd er een enorme explosieve lading tot ontploffing gebracht, waardoor het land met giftige chemicaliën werd overspoeld en het volledige genetische geheugen van de planeet voorgoed werd uitgewist. Het Sector 3 Arsenal Pack bevat: 1 nieuw wapen: Lodestar Shield Een krachtig tactisch schild waarmee de drager een veilige zone kan creëren van waaruit hij de verdediging kan uitschakelen. De kern van het schild, dat is geborgen uit de wrakken van vrachtdrones, straalt een ondoordringbare barrière uit die alles kan weerstaan. 1 nieuwe Val: Launchpad Trap Een verraderlijk eenvoudig apparaat met een verrassend dodelijk potentieel. De Launchpad wordt geactiveerd door nabijheidssensoren om elke indringer naar een zekere dood (of niet) te slingeren. Deze val kun je het beste gebruiken in slinkse combinaties en is een must voor elk versterkingsproject. "