Maximum Entertainment Horror Bundle
Horror Bundel Duik in een angstaanjagende verzameling van drie hartverscheurende horrorgames met de Horror Bundel. Ontrafel mysteries, confronteer angstaanjagende wezens en overleef het onvoorstelbare. Deze bundel bevat: Fobia - St. Dinfna Hotel Betreed de vervallen hallen van het St. Dinfna Hotel, waar amateurjournalist Roberto Leite Lopes paranormale activiteiten onderzoekt en een camera ontdekt die verschillende tijdlijnen onthult. Los puzzels op en zoek naar voorraden in deze first-person horrorervaring aangedreven door de Unreal Engine. In Sound Mind Navigeer door een reeks verontrustende herinneringen in deze psychologische horror. Ontdek slachtoffers die zijn blootgesteld aan een experimenteel chemisch middel en sta tegenover angstaanjagende verschrikkingen en unieke baasgevechten. Geniet van een frisse horrorervaring van de makers van Nightmare House 2 met een griezelige soundtrack van The Living Tombstone. Remothered: Broken Porcelain Ontdek de duistere geheimen van de Ashmann Inn in deze overlevingshorror game. Gebruik stealth, los uitdagende puzzels op en dompel jezelf onder in een spannend psychologisch plot met real-time cinematics. Een perfecte instap voor nieuwe fans en een vervolg voor serieveteranen.