Speel met twee van de grootste tennislegendes uit de geschiedenis! De Legends DLC bevat twee extra spelers, de gepensioneerde tennislegendes Tommy Haas en Tim Henman. Beiden worden beschikbaar als speelbare personages in zowel de single- als de multiplayerspeltypen.