MasterChef: Learn to Cook! - Meat, Dairy & Seafood
Met deze DLC ontgrendel je: - Grote hoeveelheden vlees, zuivel en zeevruchten! - Een uniek nieuw mes - 2500 prestige munten Bewijs dat jij de nummer één chef in de keuken bent!