Mask of Mists
Mask of Mists is een spel vol actie en avontuur vanuit het perspectief van de speler waarin je een wereld vol magie en geheimen verkent! In dit spel ben je een huurling die de opdracht kreeg om een verdwenen persoon te zoeken. Een van de Aartsmagiërs van de Academie verbrak alle communicatie terwijl hij onderzoek deed diep in het Besmette Gebied. Deze zone werd ooit blootgesteld aan een gigantische hoeveelheid magie en is nu bewoond door wezens van de Peilloze Diepte. Volg het spoor van de verdwenen Aartsmagiër en dompel je onder in een avontuur vol magie en gevaar! Kenmerken: - Verken oude ruïnes, mysterieuze grotten en verlaten huizen; - Vecht met magische wezens; - Verzamel items en gebruik ze om puzzels op te lossen; - Maak alchemistische drankjes van de magische planten die je vindt; - Open de doorgang tussen de werelden en zoek het legendarische artefact!