Marvel's Midnight Suns Enhanced Editie
DUISTERNIS VALTS. RISE UP! Vecht in stijl tegen de legioenen van Lilith met de Marvel’s Midnight Suns Enhanced Editie! De Enhanced Editie bevat: - Marvel’s Midnight Suns basis game - 5 premium skins Premium skins bevatten: - Captain America (Future Soldier) - Captain Marvel (Mar-Vell) - Magik (Phoenix Five) - Nico Minoru (Sister Grimm) - Wolverine (X-Force) Let op: premium skins kunnen alleen worden gebruikt met het juiste in-game karakter. Karakters moeten soms worden ontgrendeld door middel van gameplay. Premium skins zullen uiterlijk 1 december 2022 in-game beschikbaar zijn. Voorwaarden van toepassing. ONTKETEN MARVEL'S DUISTERE KANT Wanneer de demonische Lilith en haar angstaanjagende horde zich verenigt met de kwaadaardige legers van Hydra, is het tijd om Marvel's duistere kant te ontketenen. Als de Hunter, is het jouw missie om een onwaarschijnlijk team van doorgewinterde superhelden en gevaarlijke bovennatuurlijke strijders te verenigen en naar de overwinning te leiden. Kunnen legendes zoals Doctor Strange, Iron Man en Blade hun verschillen opzij zetten en het opnemen tegen deze groeiende apocalyptische dreiging? Als je de wereld wilt redden, dan moet je allianties smeden en je team leiden in de strijd, als de legendarische Midnight Suns. Met een reeks aan karakters en eigenschappen die je kunt upgraden creëer je jouw eigen, unieke versie van de Hunter en bepaal je jouw strategie om Lilith’s leger terug naar de onderwereld te sturen.