Marvel vs. Capcom: Infinite - Thanos Annihilation Costume
Thanos was lange tijd afwezig, maar toen de Annihilation Wave zijn terugkeer inluidde, droeg hij deze subtiele kledij in plaats van zijn klassieke outfit.