Marvel vs. Capcom: Infinite - Superior Spider-Man Costume
Doctor Octopus dacht dat hij de Superior Spider-Man kon zijn met extra armen en agressieve snufjes, maar Peter Parker weet dat de man onder het masker het verschil maakt.