Marvel vs. Capcom: Infinite - Strider Hien Costume
Strider Hien was ooit een bondgenoot van Hiryu, maar toen Hien hem verraadde en Grandmaster Meio weer tot leven wekte, werden de twee Striders bittere vijanden. Dit kostuum laat zien hoe Hiryu eruit zou zien in de kenmerkende outfit van Hien.