Marvel vs. Capcom: Infinite - Jedah Makai Messiah Costume
Jedah's kenmerkende zeisaanvallen vormden de inspiratie voor een nieuw, metallic ontwerp waarin hij te zien is als een voorbode van de dood... en in zijn ogen, wedergeboorte.