Marvel vs. Capcom: Infinite - Dormammu Molten Costume
De verschrikkelijke Dormammu kan verschillende vormen aannemen, waaronder deze indrukwekkende, vurige look die lijkt te suggereren dat de Dark Dimension door zijn lichaam loopt.