Mafia III: Sign of the Times
Geplaagd door herinneringen aan de moord op zijn surrogaatfamilie gaat Lincoln samen met Father James naar Sammy's om zijn verleden af te kunnen sluiten. Hier stuiten ze echter op een geschifte cultus die mensen offert en vreselijke rituelen uitvoert. Met de hulp van nieuwe onderzoeksmethodes, voertuigen en wapens laat Lincoln zich onderdompelen in een schimmige wereld vol drugs en geweld in de hoop de cultus te verslaan en vrede te vinden. BELANGRIJK: Sign of the Times maakt deel uit van de Season Pass. Als je al in het bezit bent van de Season Pass, hoef je Sign of the Times niet afzonderlijk af te schaffen. MENSENOFFERS De cultus Ensanglante wil rechtvaardigheid en orde terugbrengen naar New Bordeaux en dit streven willen ze bereiken door middel van gewelddadige rituelen. Ze gebruiken een hallucinogeen om de bewoners van de stad te manipuleren en ze in koelbloedige moordenaars te veranderen. RITUELE PLEKKEN ONDERZOEKEN Lincoln gebruikt nieuwe onderzoeksmethodes en hulpmiddelen om de gruwelijke rituelen van de cultus vast te leggen op meerdere locaties in de stad. Zijn getrainde oog kan hun codes kraken en een basis onthullen in een verlaten Sanatorium aan de kust van New Bordeaux. NIEUWE TACTIEKEN EN SPEELTJES De mysterieuze en gewelddadige praktijken van de cultus Ensanglante drijven Lincoln bijna tot waanzin. Om ze één stap voor te blijven, gebruikt hij de gloednieuwe slow-mo gevechtstechnieken en een arsenaal aan wapens en voertuigen. De stad heeft er baat bij als de Ensanglante-cultus wordt verslagen, waarop Lincoln zal worden overladen met unieke en exclusieve beloningen. UIT DE AS HERREZEN Voor de Marcano's alles afbrandden, was Sammy's de beste plek om je vol te gieten in de Hollows. Dankzij het harde werk van Lincoln kan de bar in oude glorie worden hersteld.