Mafia III – Judge, Jury & Executioner Weapons Pack
Sal Marcano en de Italiaanse maffia zijn te ver gegaan. In hun jacht op de ultieme macht hebben ze Lincoln Clay tegen zich in het harnas gejaagd, de enige man die alles en iedereen uit de weg kan ruimen. Nu komt hij achter ze aan en dat zullen ze weten. Hij heeft zijn drie kenmerkende gouden wapens bij zich, die voor maar één doel zijn gemaakt: het ontwrichten en verwoesten van de Italiaanse maffia. Stukje bij crimineel beetje. Het exclusieve Judge, Jury & Executioner-wapenpack bevat: .30-geweer 'The Praecisione': De dag des oordeels komt eraan. Met precisie op de lange afstand laat je je vijanden beven van angst terwijl je van veraf het recht laat zegevieren. Shotgun 'The Exterminatore': De Italiaanse maffia staat terecht en is schuldig bevonden. Deze shotgun met hogere vuursnelheid en grotere munitiecapaciteit zorgt ervoor dat ze weten dat je eraan komt en dat hun dagen geteld zijn. Pistool 'The Silentium': Dit stille wapen met grotere munitiecapaciteit is ideaal voor de korteafstandsbeul die vastbesloten is misdadigers te laten boeten.