Mafia III: Faster, Baby!
In Sinclair Parish, een stadje ten westen van de Bayou, regeert Sheriff 'Slim' Beaumont met ijzeren vuist over de inwoners. Wanneer een mensenrechtenactivist wordt vermoord en andere activisten worden bedreigd, slaat Lincoln de handen ineen met lotgenoot Roxy Laveau om op een explosieve missie te gaan en de corrupte onderwereld van de stad bloot te leggen. Onderneem bloedstollende achtervolgingen, leer militaire gevechtstactieken en voer gluiperige handelingen uit om Slim en zijn corrupte afdeling hun verdiende loon te geven. BELANGRIJK: Faster, Baby! maakt deel uit van de Season Pass. Als je de Season Pass reeds bezit, hoef je Faster, Baby! niet te kopen aangezien je er al recht op hebt. SINCLAIR PARISH: Een gloednieuw stadje ten westen van de Bayou wordt geterroriseerd door een corrupte sheriff die de gemeenschap zijn manier van leven met geweld oplegt. Verken het uitgestrekte en gevarieerde terrein met bloedstollende achtervolgingen en gloednieuwe gevechtstactieken. EEN NIEUW VERHAAL OVER FAMILIE, VERRAAD EN WRAAK: Werk samen met de plaatselijke activiste Roxy Laveau om de moord van een belangrijke mensenrechtenactivist te wreken en om Sheriff 'Slim' Beaumont en zijn handlangers hun verdiende loon te geven. BEPAAL JE STRATEGIE: De uitgebreide stuntraces, gevechtstechnieken, nieuwe voertuigen en wapens bieden nieuwe kansen om je vijanden te overmeesteren, zowel achter het stuur als te voet. EPISCHE BELONINGEN: Ontgrendel unieke beloningen van Faster, Baby! om je wraak nog persoonlijker te maken. Zo kun je Roxy's MK 1020 gebruiken, een gedempte SMG die je vijanden in de as legt. Of trap op het gaspedaal van Roxy's vliegensvlugge Lassiter Nightcrawler, ideaal voor achtervolgen. Krijg ook toegang tot de Blue Genius- en The Experience-outfits, en meer!