Mafia III – Family Kick-Back
Je familie is niet bij wie je geboren wordt, maar voor wie je sterft. Een crimineel rijk opbouwen kost spier- en vuurkracht. Je nieuwe familie toont haar loyaliteit naar jou, de nieuwe baas van de stad, met Kick-Back-cadeau's om je te helpen je tegenstanders omver te maaien en je greep op de stad te verstevigen. De nieuwe maffia van New Bordeaux geeft Lincoln Clay deze verzameling wagens en wapens. Vito Scaletta, "The Throwback", heeft een klassieker, de Trench 1938 Submachine Gun, in de kofferbak van zijn Smith Moray MX100. Cassandra, "The Voodoo Queen", heeft haar kenmerkende Lassiter Leopard met een Camo Sniper achterin. Thomas Burke, "The Anarchist", begrijpt dat "if it'll stop a gator, it'll stop a man," en daarom heeft hij zijn Gator Shotgun onder de stoel van zijn Berkley Stallion liggen.