Macs snowboard en meer
Drijf jezelf tot het uiterste met Mac Fraser in de epische terugkeer van SSX. Gebruik een Level 6 Ultimate-snowboard, reis met een ambitieuze trickster over de wereld en bewijs dat jij de dodelijkste afdalingen ter wereld kunt maken. Gebruik een exclusieve en speciale snowboard-attribuutbonus, kom sneller verder en verdien SSX-credits met een Level 4 Geotag.