Macrotis: A Mother's Journey
Help Bilby haar kinderen te vinden in een aandoenlijk ondergronds avontuur! Macrotis is het verhaal van een volhardende zoektocht van een moeder naar haar vermiste kinderen. Het is een emotioneel verhaal dat wordt verteld via weelderige 2.5D-platformlevels vol breinbrekende puzzels. Klim, spring en knaag je een weg door schitterende maar gevaarlijke omgevingen, ontwijk vallen en gebruik water in je voordeel. Naarmate je verder komt, krijg je een aantal natuurlijke en bovennatuurlijke krachten om de obstakels op je pad te overwinnen. Help jij mama Bilby om haar gezin te redden?