M staat voor Misterie DLC
De agenten van Mycroft waren te slim af en er zijn vertrouwelijke documenten gestolen. Je moet een schimmige figuur vinden die alleen bekend staat als M. Het lijkt erop dat er een waardige tegenstander is op Cordona. Deze DLC (downloadbare inhoud) bevat de volgende artikelen: 'M staat voor Misterie' zoektocht De afpersing van het uurwerk Koerier Kind van Condora Misterieuse detective kostuum Plague Doctor Jon Ice Cream Jon De missiereeks start automatisch nadat de eerste hoofdcase (Geesten van het verleden) en de gevechtstutorial zijn voltooid.