LUMINES REMASTERED
LUMINES REMASTERED brengt minimalisme naar het puzzelgenre met een fusie van licht en geluid waarin je tweekleurige blokken laat vallen in HD en 4K. Luister naar elektronische muziek terwijl je strategisch blokken dropt voordat de BPM-balk de combo's schoonveegt na elke maat. Voel het geluid: speel meer dan 40 skins met elektronische sferen, van rustig tot snel. Hussel skins als een muziekplaylist in een nieuw speltype Shuffle zodra je er meer hebt vrijgespeeld. Voel de uitdaging: een sneller tempo betekent minder tijd om combo's te maken, maar bij langzamere tempo's blijf je mogelijk met stapels zitten. Het werkt verslavend. Voel de trilling: zet Trance Vibration aan en sluit verschillende controllers met vibratiemogelijkheid aan om de bas door je lijf te voelen gaan.