Lovecraft's Untold Stories
Lovecraft's Untold Stories is een actie-roguelite met RPG-elementen. Je onderzoekt willekeurig gegenereerde levels op basis van H.P. Lovecraft-verhalen, vechtcultussen en allerlei monsters uit de Mythos. Verbeter je wapens en uitrusting, los puzzels en uitdagingen op en zoek naar aanwijzingen en kennis om de Great Old Ones en de Outer Gods te verslaan. * Vecht tegen honderden monsters uit de Cthulhu Mythos in deze intense actie-roguelite * Ontdek de verhalen van Lovecraft: elk personage heeft een verhaallijn met willekeurig gegenereerde levels op verschillende locaties, zoals het ziekenhuis, de jungle of Innsmouth * Neem het op tegen de Great Old Ones: Cthulhu, Nyarlathotep, Dagon, Shub-Niggurath en Azathoth * Leer meer over de Mythos om ze te bestrijden: om een kans te hebben om tegen de Great Old Ones te vechten, heb je informatie over hen nodig, anders zal louter hun aanwezigheid je al gek maken * Krankzinnigheid ligt op de loer: tijdens je avonturen zullen je verkeerde beslissingen je gezond verstand aantasten. Als je gek wordt, beroof je jezelf van het leven * Kies je held: 5 verschillende personages: detective, dief, professor, heks en griezel. Elk heeft een andere vechtstijl en vaardigheden * Verzamel wapens, items en artefacten. Elk personage heeft een set wapens en items en je kunt honderden andere items vinden en gebruiken!