Lornsword Winter Chronicle
Lornsword Winter Chronicle is een verhaal-gedreven actie-strategiespel. Je bent Corun Lan Ka en de Winter Chronicle wordt door jouw ogen gezien: de ogen van een Lornknight in dienst van het Rijk... en voorbestemd om veel meer te zien dan dat. Bestuur je held direct: vecht, leid, verken, verover, roep invocaties op. Voer je tactieken onmiddellijk uit op het slagveld. Bouw je leger op: beheer goud, voedsel, gevechtsfronten, verschillende eenheden en verbeter je gebouwen. Kies welke missies je wilt aangaan en welk niveau van uitdaging je zoekt. Een vriend kan zich op elk moment bij je voegen tijdens een missie, zonder dat je opnieuw hoeft te beginnen of zelfs maar te pauzeren. Je deelt het scherm, voorraden en invocaties met je nieuwe bondgenoot. Ervaar strategie op een nieuwe manier: Lornsword Winter Chronicle is een RTS die van de grond af aan is ontworpen om met een controller te worden gespeeld.