Lonely Mountains: Downhill - Redmoor Falls
Maak je klaar voor een tocht langs het verloren pad van Redmoor Peaks in deze gratis DLC. Grijp je kans op de nieuwe opdrachten om de waterelementen aanpassingsset te winnen. Functies: - Een pad met spannende opdrachten en twee rustplaatsen wacht op je - Kies je uitrusting met nieuwe outfits, rugzakken en beschildering van de waterelementenset. - Ontdek de schoonheid van Redmoor Peaks op het compleet nieuwe pad - Maak naam voor jezelf in het klassement Ga opnieuw naar de Lonely Mountains met Redmoor Falls.