Little Witch in the Woods (Game Preview)
Deze game is nog niet af. Ze kan na verloop van tijd veranderen of niet, of als eindproduct worden vrijgegeven. Koop deze game alleen als je geen problemen hebt met de huidige status van de niet-voltooide game. "Speel het dagelijkse leven van een kleine heks als leerling" In de 'LUCEREIN ORTU' wonen heksen samen. Ze bouwden 'Heksenhuis' in verschillende gebieden en hebben hun leerling-heksen daarheen gestuurd. De leerling-heksen moeten naar een van de 'Heksenhuizen' gaan en het nabijgelegen dorp en de dorpelingen helpen. Als je je stage met succes voltooit, kun je een formele heks worden. Word Ellie the Apprentice Witch en ervaar haar dagelijks leven! "Beleef verschillende verhalen" Word de hoofdpersoon, Ellie, en ga verder met het verhaal zodat je je stage succesvol kunt afronden. Oefen de leringen die je op de Heksenschool hebt geleerd, help mensen en maak de wereld een betere plek. Sluit vriendschap met de charmante karakters in het dorp en luister naar het innerlijke verhaal dat ze met zich meedragen. Als je hun beste vriend kunt zijn, hoor je misschien hun geheim. "Geniet van ontdekken en hekserij" Verzamel en verwerk materialen om drankjes te maken! De drankjes zijn nuttig bij het oplossen van problemen. Verken een mysterieuze fantasiewereld. Je vindt er unieke gebieden en je kunt er schattige wezens ontmoeten. Communiceer met verschillende wezens en vul de informatie in het heksenboek in! Zoek een verborgen plek! Je kunt er speciale items krijgen of snelkoppelingen vinden. "Heeft een ontspannen dagelijks leven" Chat met nieuwe vrienden en ontdek hun smaak. Als je ze een cadeau geeft dat bij hun smaak past, kun je sneller dichter bij je vrienden komen. De heks en de kat zijn historisch gezien onafscheidelijke partnerschappen. Communiceer met katten die op verschillende plaatsen wonen. Elke persoonlijkheid zal net zo verschillend zijn als het uiterlijk. Als je een noodlottige ontmoeting hebt met een kat, wil de kat misschien elke dag bij je zijn. Soms kun je vissen en genieten van de rust. Een ontspannende rust geeft je de energie om de volgende dag op een krachtig avontuur te gaan."