Limited Edition
Tart de realiteit in stijl met de one-and-only Eddie Wachowski en heers over de planeet met het Japanse Mt. Fuji, een van de meest iconische bergen ter wereld. Eddie maakt zijn triomfantelijke terugkeer in de wereld van SSX, gewapend met zijn kenmerkende afrokapsel en excentrieke persoonlijkheid die een cultpersonage van hem maakten in eerdere SSX-games. Met een Level 6 Ultimate-snowboard, een speciale snowboard-attribuutbonus en een Level 4 Geotag waarmee je sneller verder komt, is Eddie de perfecte uitbreiding voor de cast.