Life of Fly
Life of Fly bevat 12 korte verhalen die elk draaien om het leven en de gedachten van een andere vlieg. Het is een interessant maar ontspannend verhalend vliegspel als geen ander. Je springt in de rol van een kleine vlieg die de gedachte verzamelt terwijl hij zijn eigen leefomgeving verkent. De meest interessante inhoud van het spel bevindt zich op een metaniveau, waar elke vlieg vertelt over zijn leven, over enkele dingen die hen zijn overkomen en over enkele bijna filosofische gedachten die ze hadden. Wees voorbereid om een ​​aantal zeer ongebruikelijke inhoud te ervaren, een aantal interessante gedachten die veel verder gaan dan het normale leven van een vlieg, en enkele vermakelijke korte verhalen met een twist.