Life Is Strange - Commentaar van de regisseurs
Een exclusief kijkje achter de schermen: het team van DONTNOD praat over de inspiraties en uitdagingen die ze tegenkwamen tijdens het maken van de bejubelde en bekroonde game Life Is Strange. Dit wil je niet missen. Life Is Strange is een vijfdelige revolutionaire serie, gebaseerd op keuze en gevolg. Kenmerken - Een prachtig geschreven moderne adventure game - Tijd terugdraaien om de loop van gebeurtenissen te veranderen - Meerdere eindes, afhankelijk van de keuzes die je maakt - Unieke handgeschilderde beelden - Uitgesproken gelicenseerde indie-soundtrack met alt-J, Foals, José González en meer...