Let Them Come
Jij bent Rock Gunar, ingehuurde revolverheld met alienbloed aan zijn handen. Schietgrage vingers en gerichte gevechtsstrategieën zijn aan de orde wanneer je deze ultieme overlevingsuitdaging aangaat om elke Alien op dit schip uit te roeien! Je zult doodgaan - vaak - maar brute kracht gecombineerd met coole ammunitie en wapenupgrades zullen je helpen om dit ongedierte te bestrijden - golf na golf! - Upgrade je loadout en pas hem aan wanneer je uit je fouten leert en ontdekt hoe je de hordes moet neerhalen. Ga in FRENZY modus om de meeste schade aan te richten. - Maai de golven van diverse alienvijanden neer en vecht tegen angstaanjagende alienbazen in de ultieme levelconfrontatie! - Voor complete voldoening, speel het spel opnieuw met je ontgrendelde loadout in de nieuwe game plus modus. - Pronk met je uithoudingsvermogen en schep op tegen je vrienden terwijl je naar de top van het scorebord klimt! - Selecteer muziek op je BOOMBOX om je te helpen focussen en verzamel nieuwe cassettes.