Tweeëntwintig jaar na de gebeurtenissen van Jurassic Park is de droom van John Hammond werkelijkheid geworden. Krijg toegang tot nieuwe voertuigen zoals het Jurassic beveiligingsvoertuig en ontdek Jurassic World via de unieke perspectieven van toeristen, werknemers en hulpdiensten. Bekijk ook een nieuwe look voor Owen Grady.