Download nu om toegang te krijgen tot het Shazam! Movie-levelpakket 1! Bestuur je favoriete personages gebaseerd op de film Shazam! Speel als Billy Batson en Freddy Freeman en neem het op tegen de kwaadaardige Dr. Sivana! Het level-pakket bevat Shazam, Freddy Shazam, en meer.