Download nu om toegang te krijgen tot het Aquaman Movie-levelpakket 1! Bestuur je favoriete personages gebaseerd op de DC Aquaman-film! Aquaman en zijn halfbroer Orm houden een ritueel gevecht om te bepalen wie over het onderwaterrijk Atlantis zal heersen. Wie zal heersen over Atlantis? Kies welk favoriete personage je speelt! Dit levelpakket bevat: Aquaman, Mera en meer.