Kostuumset “Christmas”
Voorzie Eren, Misaka, Levi en Armin van nieuwe outfits. Note: deze content is ook beschikbaar voor de vorige game "A.O.T. Wings of Freedom", uitgebracht in August 2016. Je kunt de kostuums blijven gebruiken als je ze hebt gekocht voor de vorige titel op Xbox One, maar je moet de content wel opnieuw downloaden. Dit product is inbegrepen in de onderstaande set. Voorkom dat je het twee keer aanschaft. -Additional Costumes 16 Piece Set ▼Instructies Voer de volgende handelingen uit om het nieuwe kostuum te gebruiken: 1. Selecteer "Another Mode" in het hoofdmenu en selecteer vervolgens het personage. Pas het nieuwe kostuum toe door op de X-toets te drukken wanneer je vlak bij de tent op het veld bent. 2. Selecteer "Story Mode" in het hoofdmenu en benader het personage in de sectie Daily Life. Pas de "Plain Clothes Outfit" toe door op de O-toets te drukken wanneer je in de buurt bent van het personage.