Kostuum mannelijke overlevende: Leon S. Kennedy
Met dit kostuum kunnen de mannelijke overlevenden (Tyrone, Samuel en Martin) de kleding aantrekken die de jonge agent Leon S. Kennedy aan had in Resident Evil 2 (2019). Kostuums kunnen in het menu Customize geselecteerd worden. Je moet het spel opnieuw opstarten om de kostuums te kunnen zien.