Koopjesbundel - Tom Clancy's The Division 2
Naast 500 VC krijg je met de supervoordelige Koopjesbundel ook 250 extra VC en een tactisch, stedelijk camouflagepak. Deze bundel is perfect voor spelers die op zoek zijn naar een betere look en hun ervaring in de game willen verbeteren met cosmetische uitrusting voor een scherpe prijs. Ideaal voor iedereen die beter gecamoufleerd wil zijn en daar niet te veel voor wil betalen. Grijp je voordeel met deze aanbieding en krijg: - Eén (1) City Rat-uniform: een camouflagepak voor in de stad. - 500 Premium credits: te gebruiken in de in-game winkel. - 250 Premium credits (extra): te gebruiken in de in-game winkel.