"Knight's Long-Distance Swimwear" Costume for Viktor
Een zwemkostuum voor Viktor. Voegt het Knight's Long-Distance Swimwear-kostuum voor Viktor toe. Let op: - Kostuums zijn beschikbaar nadat je base building hebt ontgrendeld en een Dressing Room hebt geplaatst. Ook moeten de relevante personages deel zijn van je groep. - Dit product maakt deel uit van de Atelier Yumia Season Pass. Houd er rekening mee dat er meerdere producten zijn dit deze content bevatten. Let op dat je het niet meerdere keren koopt. - Houd de officiële Atelier Yumia-website in de gaten voor meer details.