Klondike Adventures
Reis naar de tijd van de Goldrush met Klondike Adventures! Verken het ongerepte Alaska samen met de dappere Kate en ervaren avonturier Paul. Bouw een sterke en welvarende stad in deze uitgestrekte, koude gebieden! De wereld van Klondike is een aaneenschakeling van spannende expedities, verborgen schatten, fantastische opportuniteiten en uitdagende zoekopdrachten! - Welkom in de tijd van de goldrush! Ga op expedities naar het Noorden en word een echte avonturier. - Voltooi uitdagende maar leuke zoekopdrachten! Help ontdekkingsreizigers Kate en Paul mysteries van de lokale bevolking oplossen. - Maak een bloeiende stad van een verlaten nederzetting! Bouw fabrieken, ontgin hulpbronnen en maak alles wat je nodig hebt voor expedities en zoekopdrachten. - Start je eigen boerderij midden in onbewoonde gebieden! Kweek dieren en oogst gewassen om je eigen eten en kleding te voorzien, en handel te drijven met de lokale bevolking. - Geniet van de adembenemend mooie omgeving en landschappen! Overal vind je wonderen en mysteries! - Maak kennis met buitengewone personages en luister naar hun spannende verhalen tijdens je reizen! Het ongerepte Alaska heeft veel geheimen en spannende avonturen in petto. Speel nu Klondike en geniet van je Goldrushervaring!