Kleine toverdrank - 10 Hints
Profiteer van deze aanbieding van 10 Hints en ontdek het sprookjesland bewoond door magische wezens, zonder angst om verdwaald te raken! Hints zijn visuele hulpmiddelen die worden gebruikt om de dichtstbijzijnde mogelijke actie te laten zien of om Minispellen over te slaan als ze iets te uitdagend zijn voor jouw gamestijl.