Kingdom Two Crowns: Call of Olympus
“Kies het ruime sop en verken andere landen Breng de goden terug waar ze horen en draag ze op handen” - Orakel In een land hier ver vandaan werpt Mount Olympus een sinistere schaduw over de nabijgelegen eilanden. Een duistere macht heeft het godenrijk overgenomen en als monarch is het aan jou om de oversteek te wagen om te voorkomen dat de wereld ten onder gaat. De mediterrane warmte komt je tegemoet op de witte stranden met het turquoise water en in de donkere bossen. Je weet wat je te doen staat en je kunt de aanwezigheid van de goden bijna proeven, maar zullen ze je bijstaan wanneer de Greed 's nachts aanvalt? Kingdom Two Crowns: Call of Olympus is een grote uitbreiding voor Kingdom Two Crowns. Sticht een nieuw koninkrijk, alleen of met een vriend(in), in een compleet nieuwe omgeving, met legenden en mythes die zijn geïnspireerd door het oude Griekenland. De bevrijding van Mount Olympus - Verken een epische nieuwe wereld: Call of Olympus kent een onder handen genomen map met een heldhaftige eindstrijd op Mount Olympus, en je bepaalt zelf hoe je er komt! - Ontdek eilanden vol missies en tempels: Op deze nieuwe eilanden wachten je unieke uitdagingen, verborgen schatten en krachtige artefacten. Bewijs jezelf tegenover Artemis, Athena, Hephaestus en Hermes om de weg naar Mount Olympus vrij te maken. - Laat je meevoeren door mythologische dieren: Ontdek en ontgrendel sterke, nieuwe rijdieren, zoals de driekoppige Cerberus, de angstaanjagende, vuurspuwende Chimera, de majestueuze, gevleugelde Pegasus, je trouwe ezel… en nog veel meer! Vecht tegen Greed van gigantische proporties - Kom je angsten onder ogen: Trek een ijzersterke verdediging op om je rijk te beschermen, want de Greed is gevaarlijker dan ooit, met gefaseerde baasgevechten tegen het schimmige Serpent. - Ga voorop in de strijd: Benut het momentum en leid aan het front. Breng het gevecht naar de Greed met nieuwe belegeringstechnieken en laat de hoplieten je falanxformatie versterken. - Trommel een vloot op: Vecht niet alleen op het land, maar ook ter zee. Bouw een vloot van schepen met verwoestende ballista's om je veldtocht bij te staan. Als de buit binnen is, gebruik je de armada om je leger aan wal te zetten en de steeds dreigendere Greed te lijf te gaan. Ontdek goddelijke krachten en vaardigheden - Benut machtige artefacten: Ontgrendel vier unieke, door de goden gezonden artefacten, zoals de pijl-en-boog, met zijn krachtige directe aanval, en de hamer, die je troepen inspireert. Met deze wapens heb je nieuwe offensieve en defensieve middelen in handen in de strijd tegen de Greed. - Luister naar het orakel: Wijk niet van je taak. Wanneer je wilt, voorziet het orakel je van wijsheden en hints voor de volgende stap van je odyssee! - Zet de Greed in lichterlaaie: Gebruik de krachtige - vuurtechnologie van de nieuwe heremiet. Alsof het een geschenk was van Prometheus zelf!