Kingdom Come: Deliverance II
Bestel vooraf om de bonusmissie Het wapen van de leeuw te ontvangen. Kingdom Come: Deliverance II is een spannende actie-RPG die zich afspeelt te midden van de chaos van een burgeroorlog in het 15de-eeuwse Bohemen. Jij bent Hendrik van Skalitz, een gewone man die buitengewone dingen doet. Tijdens zijn epische tocht van een bescheiden smederij naar het hof van de koning, waarbij hij op zoek gaat naar de zin van het leven in deze mooie maar wrede middeleeuwse wereld, wordt hij meegesleurd in een spannend verhaal van wraak, verraad en onthullingen. Van drukke stadsstraten tot weelderige bossen: ontdek het middeleeuwse Europa in een open wereld dankzij een onvergetelijk avontuur vol actie, spanning en verwondering. Een verhaal over liefde en wraak Beleef het leven door de ogen en acties van Hendrik, een jongeman op een missie om zijn vermoorde ouders te wreken. Tijdens zijn verhaal, dat wordt geïllustreerd met vijf uur aan schitterende cinematografie, evolueert hij van soldaat in spe tot rebel, kruist hij het pad van een charismatische cast van personages en beleeft hij onvergetelijke avonturen wanneer hij het opneemt tegen de koning van Hongarije, Sigismund 'De Rode Vos', en zijn geduchte bondgenoten. Een echte RPG-ervaring Jouw acties bepalen het lot van Hendrik en de manier waarop er op hem wordt gereageerd. Pas zijn verschijning, vaardigheden en uitrusting naar hartenlust aan terwijl je een moreel standpunt inneemt over de gebeurtenissen om je heen. Reis het land rond en neem deel aan unieke activiteiten, zoals smeden en boogschieten, om jezelf volledig onder te dompelen in deze levendige hoek van Europa die jouw acties nooit zal vergeten. Leef zoals in de middeleeuwen Dankzij de verbluffend authentieke weergave van het 15de-eeuwse Bohemen kun je deze fascinerende omgeving beleven als nooit tevoren. Verdwaal in een uitgestrekte stad, kom in contact met boeren en maak een praatje met edellieden terwijl je een weids en weelderig platteland vol tavernes, badhuizen, kastelen en nog veel meer ontdekt. Authentieke first-persongevechten Hoor het kletteren van staal en ervaar levensechte gevechten tijdens spannende realtimestrijd. Voor elk wat wils: spelers kunnen kiezen uit verschillende authentieke wapens en vechtstijlen. Te voet, te paard of tersluiks: specialiseer je in sierlijke zwaardgevechten, het gebruik van wrede slagwapens of dodelijke aanvallen op afstand.