Kaori's snowboard en meer
SSX is terug! Ga opnieuw in de hoogste versnelling met Kaori Nishidake, de enige hoop van het Japanse Olympische team, die klaarstaat om de verraderlijkste bergen ter wereld te veroveren. Voltooi de SSX-reis op een Level 6 Ultimate-snowboard, gebruik een exclusieve en speciale snowboard-attribuutbonus tijdens je afdalingen, kom sneller verder en verdien SSX-credits met een Level 4 Geotag.