Kane & Lynch 2 - Limited Edition Exclusieve Conte…
Breid de ervaring van de multiplayer-modi & de Arcade-modus uit met de exclusieve Radio Tower-kaart, nieuwe, krachtige wapens & 8 maskers om je identiteit te verbergen. Exclusieve wapens: N 77P Silenced – standaard politierevolver met geluidsdemper, PAC 10 silenced – een kleine MG en de TOQ Elite – een geavanceerd & zeer illegaal aanvalswapen.