Kane & Lynch 2 - Hebzucht, verraad, wraak-pakket
Speel de Exclusieve Radio Tower multiplayer-kaart in de Fragile Alliance, Undercover Cop en Cops & Robbers multiplayer-modi en de Arcade-modus. Blijf scherp met drie exclusieve wapens.