Kane & Lynch 2 - Alliance Assault-pakket
Wapen jezelf in de multiplayermodi met 3 krachtige, exclusieve wapens & 8 maskers om je identiteit te verbergen. Exclusieve wapens: N 77P Silenced – standaard politierevolver met geluidsdemper, PAC 10 Silenced – een kleine MG en de TOQ Elite – een geavanceerd & zeer illegaal aanvalswapen.