Just Cause 4 - Shark and Bark Voertuigpakket
Haaien, lasers, honden en boosters. Wat wil je nog meer? Het Shark and Bark Voertuigpack bevat: SHARK CAR (Thresher): Voer met de laserwapens van de Shark Car amfibie-aanvallen uit DOG CAR ('84 Sheepdog): Steek met kop en schouders boven de menigte uit in dit speciale voertuig. Blaf de Black Hand uit de weg en ga er dankzij de boostfunctie zo snel mogelijk vandoor.