Just Cause 3: Sky Fortress
Just Cause 3 Sky Fortress is het eerste premium downloadbare contentpack van de Air, Land & Sea Expansion Pass. Heers in de lucht met Rico's gloednieuwe en zwaarbewapende Bavarium Wingsuit. Bescherm Medici tegen het gevaarlijke angstaanjagende Sky Fortress en zijn leger dodelijke robotdrones. Dit contentpack bevat nieuwe missies, het "Bavarium Splitter" aanvalsgeweer en de persoonlijke verdedigingsdrone "Evictor", die je allemaal mee kunt nemen naar de hoofdgame.