JoJo's Bizarre Adventure: All-Star Battle R - Yuya Fungami
Begin met een voorsprong, ga aan de slag met Yuya Fungami en schakel je vijanden uit met zijn Stand Highway Go Go! Streef meedogenloos naar de overwinning met Yuya Fungami. Inhoud: - Yuya Fungami als een speelbaar personage - Extra Yuya Fungami JoJo Glossary, Model Viewer, Sound Test en Art Viewer - Extra Yuya Fungami-verzamelitems in de winkel in de game *Let op: deze DLC zit ook in de Season Pass, dus let op dat je dit niet dubbel koopt.