Joe's Adventure
Speel als Joe in deze bonuscontent en ontdek in de extra verhaallijn van Mafia II wie Vito in de gevangenis liet belanden en wat er nou echt is gebeurd met de familie Clemente. Naast een extra verhaallijn kun je ook kersverse locaties verkennen en nieuwe auto's en kleding verdienen met talloze opdrachten. Bovendien kun je online zien wie de hoogste score heeft gehaald.