Japans cosmeticapakket
Het Japans cosmeticapakket verandert het standaard uiterlijk van Miriam zodat ze in stijl tegen demonen kan vechten! Deze cosmetica bevat zes unieke items die als set of afzonderlijk kunnen worden gedragen. Als de hele set wordt gedragen, verandert de HUD van het personage in een uniek ontwerp dat speciaal voor deze cosmetica is gemaakt. Elk item heeft zijn eigen statistieken en kan worden geüpgraded. Individuele items bestaan uit: * Japanse paraplu (WAPEN) * Japanse pruik (HOOFD) * Japans gewaad (LICHAAM) * Sarashi (ACCESSOIRE) * Usagi-masker (ACCESSOIRE) * Sakura-storm (SCHERF)