Jack Dempsey
Ontgrendel de 'Manassa Mauler'.Jack Dempsey , was Heavyweight-kampioen van 1919 tot 1923. Hij stond bekend om zijn agressieve stijl en krachtige stoten en is een van de beste heavyweights aller tijden!